zondag 29 maart 2009

Begin - het is immers lente \ It's Spring, and the blogs are blossoming!

 
Het moest er eens van komen - een blog, een openbare verzamelplaats voor gedachten, reacties, proza, poëzie... Ik ben al lang geleden opgehouden met aantekeningen maken, ook al omdat veel van wat ik vind, zie, bedenk, mezelf afvraag al mondeling door mij wordt doorgegeven of letterlijk wordt verwerkt in mijn roman en mijn gedichten. Ik voeg nu deze publieke manier van (digitale) verduurzaming toe aan mijn arsenaal van conserveringsmiddelen...

Ik ben benieuwd of ik dit ga volhouden.

It was only a matter of time before I would decide to entrust part of my intellectual life to the digital warehouse that is a blog. Most things here will be in Dutch - short essays, prose fragments, thoughts, poems. But things musical, for example, will be dealt with in English.

I hope I will persevere...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten